Min fredag och lördag

Helgen började superduper bra! ledig och på fredagkväll kom ju som sagt linnea och jag fixade maten (bilder kommer) Och fick bra kommentarer så antar att det var helt okej bra mat iallafall. Vi såg skräckfilm men efter halva blev det för mycket och vi satte på kung fu panda istället, kung!
Och idag gick vi på stan men jag fyndade tyvärr inget, var ute efter valborg kläder men blir att rota fram något i garderoben men det går väl det också.
Ikväll får jag sova ensam, gud vad tomt... men som tur är så kommer Linnea tillbaka imorgon kväll. Så då blir det sängsällskap igen, lycka!
.
Hoppas eran början på helgen varit lika bra som min!
Nu ska jag knoppa eller lite film kanske först.
Återstår att se.
Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback