Jag har fått nog

Jag har blivit lurad, sårad och sviken för många gånger. Jag har fått nog. Inte konstigt jag har svårt att lite på folk speciellt killar. Ni gör mig lycklig sen drar ni och skiter i mig helt. En gång torkar ni mina tårar sen fixar ni nya tårar i mitt ansikte.
Ni sårar mig men efter ett tag gör ni mig bara starkare, för varje person som lämnar mig och ni får mig att förstå att jag mår bra utan er också. Visst vissa personer finns fortfarande i mig men jag försöker glömma dom, ni lämnade mig och det är erat val jag ska inte behöva lida. 
Är jag inte den ni vill ha så ge fan i att ge falska förhoppningar, ingen tjänar på det.
Jag har fått nog!
.
Vill ni inte ha en tjej eller kille som vän eller i erat liv överhuvudtaget säg då det eller ge er inte in i deras liv från första början, och fortsätt inte med att ge falska förhoppningar. Alla mår dåligt av det.
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback