rörmokare

Fick gå upp i tid idag, eftersom den rörmokare skulle komma och göra något på våran toalett. Han såg ju helt okej t så det var lite värt att gå upp lite och jag har ju vänt lite på dygnet så jag är cp trött på dagarna och rätt pigg mot kvällen och så vill jag inte ha det.
Men iallafall det första rörmokaren gjorde när jag öppnade dörren var att skratta lite... var det år mig, blev lite fundersam sen sa han "godmorgongodmorgon, väckte jag dig?" och hade ett stort leende i ansiktet. Haha lite gulligt att han frågade men jag hade varit vaken i ca 1 timme innan han kom.
.
Jag har lite träningsvärk efter alla pass igår, skön känsla! Kalla mig dum men älskar känslan av träningsvärk..
Men har iallafall legat i sängen hela förmiddagen så nu blir det att göra lite mat kanske eller iallafall se om det finns nå goda rester, hihi.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback