Trött tjej här

Ja jag är väligt trött efter en dag i skolan sen över 1,5 timme på gymmet. Börjar redan känna av lite av den älskade träningsvärken i benen, älskar det!
Ska försöka att lägga mig snart, jag behöver verkligen sova. Jag ligger och tänker för mycket och handen värker som tusan så man får panik. Blir väl att besöka doktorna för andra gången och hoppas att jag kan få fram felet.
.
ar suttit i soffan med mamma i ca 2 timmar för vi fastnade för 112 poliser och 112 på liv och död. Jag bli bara ännu mer pepp på att börja jobba när jag ser se grön/gulklädda ambulanssjukvårdarna/ambulanssjuksköterskorna, min dröm!
Nej nu ska jag göra mig klar för sängen.
God natt mina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback