Valborg

Valborg idag, tror igen glömt ett missat det.
Min vaborg kommer se ut så att jag ska vara med mina små grabbs, ingen aning om vad vi ska hitta på men det visar sig helt enkelt. Vi kommer ha det bra vad vi än gör, eller ja nästan. Men det kommer bli galet bra om jag fortsätter på det här humöret!
Ska försöka lägga ut outfit.. när jag hittat vad jag ska ha på mig..... världens problem varje gång man ska någonstans.
Och bilder från kvällen kommer väl kanske någon dag, för sover tydligen inte hemma inatt så vi får se hur bloggningen blir idag. Kanske kan sno åt mig en dator eller något och göra inlägg, inte för att ja tror så många är inne och sitter vid datron ikväll, men alltid finns det väl någon liten stackare.
Men nej nu måste jag sätta fart om det här ska gå bra.
Vi hörs, kram på er!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback