dålig morgon men hoppas på bra dag tillslut

Blev väckt av bygarna som spika och höll på utanför mitt fönster i morse vid 7 ... och har sovit dåligt inatt, men det är väl för att jag inte är van att sova själv. Men jag somnade om och gick upp vid halv 11.
Snart ellerja om 1 timme ska jag få skjuts av min bror till borlänge och köra ett ispass. Träffa saknade Anette och snacka skit som gamla gosa tider. Så jag ska väl snart börja plocka i skridskorna och plocka främ kläder. Sen bara tagga! Behöver ut på isen, rensa tankar, tänka på mig själv och göra det jag älskar.
Ska försöka göra så mycket som möjligt så dagarna går fort, så det blir söndag och jag får ligga i min älsklings armar igen.
 
På onsdag börjar skolan igen. Känns både skönt och jobbigt. Ska bli skönt att träffa alla igen, komma in i vanliga vanor och inte bara å runt utan ha något att göra på dagarna. Men jobbigt med tidiga mornar, men jag valde att gå gymnasiet så då är det smällar man får ta. Ska inte klaga. 
Vi hörs senare. Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback