Gårdagen och dagens

Skrev inget igår så kan väl sammanfatta lite nu.
Igår gjorde jag seriöst ingenting, lämnade sängen vid 12 - halv 1 och förflyttade mig till soffan och gjorde lunch. Kollade på film och hade en mysdag. Tänkte ut saker och rensade tankarna. Vid 4 kom hela familjen hem en efter en och sen gick dom igen, haha. Jag och mamma hade lite tjejsnack och fikade. Mysigt.
Vig halv 10 ringde Han och möte upp mig sen blev det mys hela kvällen och somnade i hans famn. 
Vaknade idag av hans mjuka läppar och sen av hans alarm klockan 06.30. För att han skulle upp för att jobba. Han är duktig min grabb !
Imorgon är han ledig så jag kan spendera heladagen med honom. Och jag sover även där inatt också.
Åter till min dag (onsdag). När jag kom hem så la jag mig på soffan och kollade på tv och somnade. Stekte falukorv och koka makaroner. Sen har jag typ suttit här hela dagen och kikat film.
Nu ska jag fixa mig och sen försöka njuta lite i det fina vädret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback