Godmorgon

Godmorgon alla!
Bloggade inte något igår kväll men hade liksom inte tid som vanligt.... Vid 4 tiden igår åkte jag och min sötis ut på runn och myste i det fina vädret. Fick även litelitelite färg tror jag, eller jag hoppas. Efter sjön åkte vi hem till mig och åt sen hem till honom. Och sov här.
vi åt en mysig frukost ute på balkongen. Just nu ligger jag i sängen och väntar på att han ska komma hem så jag får pussas lite innan han åker bort imorgon... vet inte vad vi ska hitta på idag mer än städa och han ska packa. Får se om det blir sjön , stan eller bara vara hemma och mysa. Hoppas vädret håller i sig så vi kan vara ute.
Hoppas ni får en bra dag , det ska jag försöka ha! Kram !
2012-08-16 @ 11:19:06 Allt möjligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0