gårdagen

Som sagt träffade jag ju min fina Madelene. Super trevligt ! Ble mycket prat, skratt och översvämning. Haha ja det blev en liten översvämning i stan, det bara rann vatten ner för stans gator och det kom in vatten i alla affärer, Det var helt sjukt!
Vi blev fast inne på carlings i typ 25 minuter eller något för att det regnade så mycket. Det blev helt vitt ute. Och blåste gjorde det också. 33 mm på 30min.
Sen vid 7 när jag kom hem så myste jag bara och jag åkte till maxi för att köpa ansiktsmask.Så det blev färga ögonfransarna och ansiktsmask på kvällen. Mys! Och sen blev det mys i sängen med kissen och film. Klagar inte på den dagen. Precis vad jag behövde!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback