it´s only you and me

Dagen började med att jag fick höra hans röst. Så vad jag har saknat Han ! Vi har bara skrivit på facebook chatten eftersom han inte är i sverige och hans telefon funkar inte där förutom han kan ta emot sms, samtal och internet men inte skicka och ringa. Och det kostar ju lite också. Men några minuter skadar inte. Jag får väl betala mamma om det nu blir så.
Vid halv 1 var jag nere på stan och mötte Evelina och Madelene. Sen gick vi till skolan eftersom det var första dagen. Skoldagen var bra och känns skönt att vara tillbaka faktiskt. Träffa folk, klassen och komma in på vanliga rutiner. Blir ett jobbigt år men det är bara bita ihop, så stöttning från när och kära, Bara köra på! Var i skolan i över 1 timme, fick schema osv Sen drog jag till stan och träffade Madelene och Evelina igen och gick runt med dom ett tag. Mötte upp mamma och åkte hem. Peter (min bror) hade gjort mat och det var hur gott som helst! Han och hans tjej har tyvärr åkte. Saknar honom redan.. efter han varit hemma sen sommarlovet börja.. jaja that´s lift.
När jag kom hem ringde jag min fining igen, kunde inte låta bli och vi behövde prata lite. Åh vad jag saknar honom!! (igen förlåt men det går inte att låta bli att nämna honom, är man kär så är man) Så har fixat en överraskning till honom tills han kommer hem. Hoppas bara han gillar den.
Nu ska jag äta glass med mamma sen blir det sängen och ännu en dag. Tur vi bara har chilldagar den här eckan och börjar på riktigt på måndag.Vi hörs, kram!
 
 

Kommentarer
Skrivet av: eve :)

Får man fråga vad din kille heter eller skäms du för å säga med tanke på du aldrig vågar säga hans namn , om man är kär så brukar man vilja vissa hela världen :)

2012-08-23 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback