juste, bloggen

Jag har varken orkat eller haft tid med boggen den här veckan. Skriver lite som hänt under veckan.
På lördagen när jag kom hem duschade jag och fixade lite sen vid 1 kom bästa och sov här som sagt och det var så härligt att se hans leende och vakra ögon igen. På söndagen kom Linnea och vi gjorde som vanligt pratade, åt mat, film och somnade haha.
Måndag till fredag mellan ca 07.30-16.00 varje dag har jag varit i blge på konståkningsläger, när jag kommit hem har jag varit jätte trött och bara myst med min underbara.Träffat honom varje kväll.
Det är sjukt skönt att ha kommit igång med träningen igen och om en vecka börjar det igen. Lycka! 
Igår slutade jag kvart över 1 och då blev det hem och duscha, sminka och fixa sig lite. På kvällen blev det middag, bio och mys med Han. Och vaknade dagen efter av hans mjuka läppar på min kind och min nacke. Bästa sättet att vakna på, kan jag lova. Blev frukost ute på balkongen. Bra morgon.
Åkte hem och duschade osv, städade lite och log det lugnt.
Vi får se vad jag hittar på ikväll, Skulle vara med Han, som jag hoppas det blir också.
Svar på frågestunden kommer i veckan, föråt men det kommer.
Kram vi hörs, ha en bra helg!
 

Kommentarer
Skrivet av: sandra

får man fråga varför du skäms över din kille eller vad de är , asså du vågar liksom inte säga hans namn :p ?

2012-08-13 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback