landat

Nu är vi hemma och det känns galet skönt! Borta bra men hemma bäst, så är det och kommer alltid vara.
Jag har packat upp alla väskor och rummet är städat. Bäddat i sängen är det också. 
Lag in bilderna på datorn och får se när jag orkar göra bildbomb från min superbra vecka i Funäsdalen. Vi har fiskat, åkte runt och kollat på olika platser och det häftigaste var när vi fjällvandrade och stod uppe på toppen och såg den fina utsikten! Härlig känsla! och träningsvärken i kroppen efter var så sjukt skön och klart värt det.
Vi ska snart äta och sen väntar jag på att klockan ska bli efter midnatt så min underbara kommer och sover här. 
Det är nog det bästa med att vara hemma, vara nära han och mina vänner. 
Imorgon när vi vaknat ska vi väl bara ligga och dra oss i sängen sen måste vi å upp för jag ska träffa Linnea. Och ha det galet bra med henne.
Nej nu ska jag förtsätta må bra av att vara hemma så görs vi!
Kram!

Kommentarer
Skrivet av: Moa Lillgren

Jaaa!! Ser fram emot fina bilder!! :D Kommer du på lägret i borlänge i veckan? :) <3

2012-08-04 @ 18:13:11
URL: http://moalillgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback