sammanfattning av mina dagar

I fredags kväll åkte jag ju som sagt till Evelina och var där med henne och Madelene. Hade det super bra. Vi pratade och kollade på film. Super mys. Mår så bra med dom och dom finns alltid vad det än är. Älskar dom!
Åkte hem runt tolv för att jag skulle upp dagen efter (lördag) klockan 8 för att träna. 
 
Träningen gick faktiskt rätt bra, kände att det var skönt att åka ut och bara tänka på mig själv och andra åkare. Behövde det. Efter träningen åkte jag hem, duscha sminka och fixade lite. Klockan halv 3 åkte jag och min familj till Finnbo på 60 års fest hos en vän till familjen. Riktigt trevligt. Kom hem vid halv 1, la mig efter ett och somnade inte fören efter 2. Låg och skrev med min sötis (som kommer hem idag).
 
Söndag och jag fick upp halv 12. Skönt att sova lite. Åt frukost och fixade mig sen åkte jag och mamma till ÖB och rusta för att kolla och köpa lite användbart. Blev shampoo, balsam, duschkräm och rakhyvlar. 
När jag kom hem åt jag och duschade. Packade och fixa för ikväll. Som jag nämnde tidigare så kommer min fina hem och då ska jag åka hem till honom så fort som möjlig helst vara där före honom. Blir mys och prat hela kvällen och natten antar jag. Men sova måste vi också göra eftersom han ska upp och jobba och  jag ska till skolan. Vi börjar ju skolan som vanligt imorgon, hejdå fritid... Nej jag ska klara det här och det ska gå bra !
 
Mina underbara vänner!
 
Bild från Evelinas blogg, klicka HÄR för att komma till hennes blogg -> HÄR eller HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback