Alla hjärtans dag

Någon som missaat att det är alla hjärtans dag? Nej jag tror faktiskt inte det finns någon som missat det. Det står överallt. På bloggar, facebook, tidningar, skola osv.
Jag tycker det är överskattat med den här dagen. Visst den är gullig och man visar för personen som man älskar hur mycket denverkligen betyder för en men man behöver inte en speciell dag för det.
Alla som har pojkvän eller frickvän kommer antagligen vara med den men vi som itne har det vi ska ju inte hänga läpp för det. Vi akn ha det mysigt iallfall. Köp godis, sätt på dig myskläder och starta en film. DONE! Umgås med familjen kanske. Vi kan ha det mysigt också!

Min dag:
Jag sitter nu i skolan och håller på med ett stort arbete. Sexuell hälsa och ohälsa så vi ska välja ut ett ämne innom det som vi vill skiva om och fördjupa oss i. I slutet s´ka det bli en uppsats.
Efter skolan ska jag nog åka upp till lugnet och köra lite styka och kondition.
Och ikväll vet jag itne riktigt vad jag ska hitta på, om det blir mys med mig sjäklv eller om det blir några andra planer.
Bilder på min garderob komme innom kort, jag har inte haft tid att sitta så mycket vid datorn och bloggen.
Men jag tror dwet kommer en bild eller två.

Men nu ska jag fortsätta med mitt arbete så ni får ha en så bra alla hjärtans dag allihopa!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback