datasalen

Sitter i datasalen på mitt hål... kul ne!
Det blev ändrade planer, skrev ju att jag skulle plugga engelska men jag får lov att skriva på mitt hivv och aids arbete för det ska in imorgon och det går ju som sagt också inge bra heller...
Jag hatar skolan just nu, jag orkar inte mera. Mår dåligt för att vi har så mycket.... men det är abara att bita ihop, tänka glada tankar och fokusera. De här tre åren kommr gå fort!
Och dessutom har jag fina vänner som stöttar och käpar med och för mig, KÄRLEK till dom!
På tal om fina vänner så ska jag ner på stan med Evelina och Madde efter skolan tror jag, hurra!!
Nu ska jag fortsätta med mitt arbete så jag slipper sitta hela natten inatt..
Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback