Min tisdag, och min önskan

IDag har jag inte mått så bra, magen har mått illa och huvudet haft ont.
MEn det har inte stoppat mig! Jag klarade den här dagen genom att vara med personer jag gillar och försökt skrattat och varit glad även det dåliga.
Efter skolan blev det ändrade planer och han hamnade på en buss mot sundborn med min fina Evelina. Hon e för go den där tjejen, haha. Man kan itne annat än var glad att ha henne!
Vi hade det bra, pratade om allt mellan himmel och jord, som vanligt.
Mys!
Men nu ska jag fixa lite här hemma, mindre kul men något man måste göra antar jag... 
Vi hörs, kram!
.



Jag önska allt var som vanligt, telefonen låter den speciella tonen.
Jag önska jag fick ett sms där det stod "förlåt, kan vi börja om?"
Men det är vad jag önskar.
Jag gjorde inget fel, och det har inte du heller gjort, det blir bara massa missförstånd.
Jag hade en anledning att skriva det, och du vet varför.
Som jag hoppas löser sig.
För nu när jag behöver dig, kan jag inte smsa dig.
Jag litar på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback