Godmorgon

Sover så dåligt om nätterna, tänker för mycket så jag inte kan sova och sen så sover jag inte djupt heller så jag kan vakna ibland av minsta lilla grej.
Men nu sitter jag har och har precis ätit frukos. Funderar på att hoppa in i duschen och göra mig lite fräschn och försöka att vakna till liv sen tror jag att jag ska vara lite onyttig och baka en kladdkaka, mums!
Ikväll blir det bjärnstammen med bästa Madde och får se om någon mer följer med annars får jag väl ge bort den eller sälja den för en liten slant, vi får se.
-
Solen har lyst från och till några dagar nu och jag har bara suttit inne, fy Emma!
DEt känns som om våren är påväg, och snart kommer alla känslor som hör till, glädje, lycka och har man tur så kommer känslorna som uppstår när man är nykär.
Nu ska jag hoppa in i duschen.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback