Hade det bra

Kvällen blev inte som planerat och vill verkligen spola tillbaka tiden och göra om allt, då menar jag verkligen allt!
Hatar att vara depp baland folk för då blir dom också det och jag förstör allt..
Men jag vill säga att det var skönt att inte vara själv också, för jag mår så bra med er Anton, Madde, Evelina och måns. Visade det kanske inte så bra men jag gör faktiskt det och hoppas vi ses igen och jag kan visa det. Ångrar verkligen att jag inte var gladare, men det var inte min dag igår. Kanske borde stannat hemma.
Tack för att ni finns för mig även hur jag beteer mig!
Idag ska jag kanske åka ner på stan behöver inhandla nya jeans och foundation.
Och senare ikväll försöka komma till borlänge för lite show träning, hihi ska bli så kul!!
Mer om den kommer fram över!
Vi hörs, kram!
.
.

Jag drömde om dig inatt.. kommer inte ihåg vad det var ag drömde om precis men du var med i den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback