Nu tror jag att jag säger god natt

Nej nu säger jag god natt.. mår inte bra är helt slur och trött i kroppen och jag vet inte varför.
Imorgon ska jag försöka komma ner på stan, och kolla runt lite. Sen vet jag inte vad som händer det återstår att se.
-
Nej nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på någon film och försöka må bra, och se livet lite positivare, haha emo Emma typ. Nej men sånt är livet, det går i vågoroch det är bara så man får göra det bästa av situationen.
Nej nu ska jag stänga av den här dumma burken, men man fastnar alltid med något... trött jag blir!
God natt mina vänner och ovänner!
.
(Bild i repris, men bilden beskriver hur min hjärna känns just nu! Helt förvirrad och trött)

Jag försöker få tag på dig men du svarar inte, om du läser det här så ville jag bara säga att jag behövde prata med någon och jag ville prata med dig men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback