Söndag igen...

Helgerna går för fort!!
Bloggade inge bra igår, men det har sina anledningar.
1. Var inte hemma och hade inte tillgång till dator
2. Internet på min telefon dampade lite och jag kunde inte blogga.
3. Hade inte så mycket tid, ville umgås med min bror.
4. När jag kom hem så stack jag nästan direkt ut och va med mina fina vänner!
Så alltså ingen bloggning.
.
Om gårdagen: Som sagt åkte jag och mina föräldrar till Uppsala. Vi gick runt på IKEA i ca 3-4 timmar sen åkte vi till Gränby köpcentum och kollade runt lite. Kom hem med lite småsaker från IKEA och en ny fin graderob, som är degens sysselsättning. Bilder kommer!
.
Vi hörs mina vänner och ovänner. 
Kram!
.
.

Snygg tjej i bilen mob Uppsala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback