Tordag

Jag är glad idag!
Dagen har faktiskt varit rätt bra, fått beröm av min engelska lärare och hör och häpna av min svenska lärare som aldrig kan säga något snällt. på den långa rasten hade jag lite tid och  pratade med Evelina och Madde, åh vad jag saknar dom i klassen!! Tur dom går på samma skola iallafall!
Det var min dag i korta drag, haha.
Imorgon hoppas jag på en lika bra dag!
Först är det skolan och sen ska jag antingen sitta kvar en stund eller så ska jag gå ner på stan och kolla om det blir något köpt. Men sen klockan 4 ska jag klippa mig, gaahh vet inte hur men blir väl bara att klippa toppar, klipp upp lite och kortare lugg. Vi får se, ska försöka att ta en för och efter bild.
Nu ska jag snart lägga mig.
Inga mer inlägg idag tror jag.
Vi hörs, kram!
.

Kanske blir den här frisyren? haha
Bra konbination av tröja, nagellack, ögonskugga och hår, haha

.
.

.
Jag känner hur gamla känslor svalna och tänken "det är över nu på riktigt" är starkare än någonsin. Det känns skönt.
Jag känner också hur nya känslor kommer upp, jag kan äntligen leva och inte tänka på så mycket på det förflutna.
jag älskar den nya känslan och jag hoppas den stannar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback