tråkig fredag? Ja!

Namn: Emma 
Piercingar: 3
Tatueringar: Ingen
Längd: 157,5 cm
Skostorlek: 36-38
Hårfärg: Mörblond/ljusbrun
Fräknar: Mest på sommaren

Önskar du att du bodde någon annan stans? Ja
Tänker du på självmord? Nej
Dricker du? Nej
Använder du droger? Nej
Vilket schampo använder du? Olika, men mest garnier
Vilken parfym använder du? Vaniljlukt, vet inte vad den heter
Vad är du rädd för? Små kryp, mörker, och bli ensam kvar
Gillar du att tvätta? Haha jag har gjort det engång och fattade inte så nej det är inte kul
Gillar du berg och dalbanor? Inte gillar, älskar!

Senaste...
Filmen du hyrde
? För länge sen, typ 1 år sen kanske
Filmen du köpte? Kommer inte ihåg, köper inte filmer
Låten du hördeTrökan du hatar - Norlie & KKV
Låten du laddade ner? Laddar inte ner låtar, använder youtube, grooveshark eller spotify. 
Personen du ringde? Mamma.
Personen som ringde dig? Mamma
Personen som sov i din säng? Linnea

För eller emot...
Långdistansförhållanden? Om man är redo för det, för
Utnyttja någon? Emot. 
Självmord? Emot.
Ungdomar som röker? Vet inte riktigt vad jag ska säga, både för och emot. Beror på ålder. När såna i sjuan och under kommer och söker är det inte okej.
Använda droger? Emot.
Sex före äktenskapet? Om man vill ha det så får man väl det, för
Köra onyktert? Emot!
Förhållanden? För..

Favorit...
Låt: Har ingen favorit låt.
Sport: Konståkning
Dryck: Te m.m
Kläder: Beror på humör, trött och sliten = mjukiskäder och glad och vill vara "fin" = tighta jeans och fin tröja
Film: Har ingen
Bil: Öhh... ingen aning
Serie: ONE TREE HILL, LÄTT!!

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke
? Ja
Gråtit över en flicka? Ja, vänner
Ljugit för någon? Ja, vem har inte? 
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal...
Tjejer du kysst? pussar, 2-3 st
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? tyvärr endast 2 st som jag pratar mest med iallafall
Gånger ditt namn varit med i tidningen?  Inte vet jag..
Pålägg som gäller: Ost och skinka typ
Dagens dryck: Lime läsk och te

Senaste...
Boken du läste? Eldens hemlighet
Personen du fick e-mail av? Mig själv, svenska arbete
Personen du fick brev av? Mormor
Personen du fick sms av? Anton
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Idag
Saken du köpte? Idag, ögonfransböjare och betalade min klipptid så jag köpte väl det också eller?
Vad har du gjort idag? Varit i skolan, klippt mig och nu sitter jag här
Var det kul? Nja,
Brukar du svära mycket? Ibland så hoppar det ut ord
När stiger du upp på morgonen? Vardagar: halv 7 - 7, helger 8-11
Gillar du att slåss? Nej
Vad har du på dig? Mjukisar ooch stor tjocktröja
Vad ska du göra ikväll? Ingenting
Vad är du allergisk mot? Ingenting
Använder du hårspray? Nej
Kan du stå på händer? Nej, hihi
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan 
Salt eller socker? Till?
Gillar du ketchup? Till mat? Ja
Är du glad nu? Jadå 
Var du glad igår? Jadå
Vad dansar du till? Allt.
Stockholm är... ? En stad jag vill besöka och schoppa loss!
Göteborg är... ? En stad jag varit i en gång
Kan du sjunga? NEJ!
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? Sverige

Kommentarer
Skrivet av: moa lillgren

Tack emma :* <3

2012-02-03 @ 22:18:29
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback