12 timmar

Godmorgon mina vänner, varit vaken i ca 1 timme. Sjukt skönt att ha sovit 12 timmar, men nu i efterhand känner jag att det kanske var för mycket. Men jag behövde det annars hade jag inte sovit så länge.
Men Jag har funderat på om jag ska göra en ny header och design nu när det är ett bytt år och allt. Sitter och kollar ut bilder till header så får vi se hur det blir. Ska försöka göra lite nytt nu när jag är gladare känns som ett nytt liv så ska passa på.
Idag ska jag inte göra mycket alls, bara ta det lugnt och packa, vill inte åka men eftersom vi inte är där mer än 2 gånger varje år så får man väl offra sig.
Mina planer den 7 januari var att gå till kyrkan och tända ljus, sen tända massa ljus här hemma till minne av min familjemedlem som lämnade livet på jorden och åkte upp till paradiset uppe i himlen. Det vet nog de flesta om som följt min blogg ett tag.
Vi hörs, vet inte vad jag ska skriva mer just nu.
Kram!
.
.

Tar väl en gammal bild, ska försöka få in nya så det blir lite roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback