Förändring!

Kom hem för en stund sen så har duschat och nu ska jag äta lite galet hngrik, magen skriker!
Zumban var bäässt älskar det och musiken är ju så enormt pepp så man kan ju inte stå still.
.
Det fick mig ockå att tänka om lite.
Så nu ska jag göra förändringar i mitt liv!
Skaffa gymkort, konståkningsträningar och kansked dansa (minst en gång i veckan) och så ska jag försöka få mina veckor att se ut plus inte så mycket skräp mat osv, ska ändra kropp, styrka/kondition och mående nu jävlar ska jag bli nöjd över mig själv.
Om inte mate vanorna funkar så aja men träningen ska vara så!
Önska mig lycka till, det behöver jag nog!
Kram!
.
.
.

.
FRåga på!
Jag länkar eran blogg när nu ställt frågor.
Snart lägger jag ner frågestunden och då kommer jag inte svara på frågorna, ni som ställt frågor kan få en länk iallafall för att ni är så gulliga och skrev frågor.
Tryck här och kom till frågestunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback