Godmorgon eller god eftermiddag kanske

Igår kväll sommnade jag runt ett för att jag kunde inte sova och ville ha lite mys med mig själv kände jag. SÅ tog min godispåse, läsk och 2 passionsfrukter, alltså 4 halvor för er som inte fattade *blink* och kollade på en film, riktigt mysigt för att vara utansällskap, eller hade ju katten men inte riktigt det sällskapet jag tänkte på.
Idag ska jag inte göra så mycket ta det lugnt tror jag.
Och imorgon ska jag upp i tid och äntligen åka mot borlänge!
Vi säger att det gått en vecka för jag tänker inte sitta hemma längre jag MÅSTE träna! Så det blir träning, bestämmer jag!
Nej nu ska jag sätta på mig kläder och göra något annat kanske eller så blir det one tree hill avsnitt.
Vi hörs, ha en bra dag, och helg.
Kram!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback