Godmorgon läsare.

Somnade 3 inatt så jag är lagom trött när jag blev väckt av klockan  som ringde halv 10. Låg kvar ett tag sen ringde mamma och berättade att jag skulle till doktorn lite senare... Vill inte, hatar att gå till doktorna.
Tänkte gå upp i tid för att jag vänt tillbaka lite på dygnet (är nog inte själv som tänker så)  men nejnej det orkade jag inte... Aja lite sovmorgon blir det imorgon för jag börjar kvart över 9 eller något sånt. Vill tillbaka som jag känner nu men när jag väl är där så vill jag nog hem. Hoppas man vaknar på rätt sida!
.
EFter 4 dagar i värmland då vi inte kunde ta med katten så inatt var jag och min ängel tillsammans igen, gud vad jag saknat henne!
Så det var skönt att ha henne tillbaka.
.
Nej nu blir det göra lite frukost sen ska jag sätta på ett oth avsnitt, så sjukt bra serie tipsar verkligen.
Det är jätte många som tipsade mig och sen var jag med Evelina en dag och vi kollade på 2 av dom sen desss är jag fast, haha.
Vi hörs
Kram!
.
.
Min ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback