Hemsk natt..

Sovit 5 timmar, mer tänker jag inte gå in på förutom att den inte var en natt jag ville ha!
Inte min dag igår. Somnade runt halv 4..
Vaknade imorse med väldens förkylning och lite ont i halsen
.
Idag ska jag och mamma ner på stan så ska jag packa och förhoppingsvis träna ikväll! Skiter i att jag är förkld osv jag måste träffa de där änglarna i borlänge. Så jag ska dit!
Gjort något tidsinställt inlägg men vet inte riktigt blir inte så många men.
Jag åker imorgon förmiddag till värmland, där min farmor och farfar bor. Träffa kusiner och lite släkt, det blir en mini julafton också.
Så hääärrr trött åå julen!
Nej nu ska jag fortsätta sminka mig och sen får vi se hur dagen slutar.
Jag ska vara gad och tänka på det jag varit lycklig för de senaste dagarna!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback