Inte bloggat på länge

Jag har inte bloggat på ett tag men det är för att jag inte haft tid, ork och inte så mycket att skriva om.
Har pluggat hela dagen igår och nästan hela i tisdags, har en so uppsats som ska in imorgon och hade knappt börjat på den riktigt men nu är den strax klar.
.
Idag har vi ju varit i skoan som vanligt på vardagen. Började kvart i 10 så det var skönt.
Lunchade med Evelina på amerikan take away och pratade en del, mysigt kan man då kalla det.
Efter skolan gick vi ner på stan för vi tar ju buss därifrån och träffade Anton en stund innan bussarna gick.
Kom hem och nu sitter jag här och finslipar so uppsatsen medan jag lyssnar på härligt musik.
Vi hörs, kram!
.
.
Bättre bild på halsbandet från Daniel som jag fick på min födesedag, alltid på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback