Jag skäms!

Jag skäms så fruktansvärt myckt över hur jag fortfarande kan tänka på dig, det vi gått igenom och du lämnar mig för en kille och massa kompisa. Passar inte in i ditt "perfekta" liv. Och vet inte om jag vill höra in där längre. Visst saknar dig, men jag saknar den du va!
.
Och jag skäms också jätte mytcket för en annan sak och det är att ha jag fortfarande har dig i mina tankat, det är över med allt, vi är inte kompisar. Inget är som förut.
Det här måste få ett slut nu på direkten!


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

man blir så jävla trött på att höra ditt jävla tjat om att vänner alltid lämnar dig. Har du tänkt på varför dom gör det? jo det beror helt på dig faktiskt. Du är helt enkelt en arrogant, deprimerande kompis som inte behandlar dina vänner väl. Du förväntar dig att dom ska göra allt för dig medans du inte rör ett finger för dom. Om du fortsätter såhär kommer du bli av med dom vänner du har kvar. Dags för dig att växa upp och inse och du måste behandla andra som du själv vill bli behandlad. Sluta säg att du är ful och att ingen vill ha dig. Det handlar inte om utsidan, det handlar om insidan, hur man är som person. Hoppas att du en vacker dag mognar till och slutar säga att du är ful, ingen vill höra dig säga det. Börja använda hjärnan till vettigare saker. Sluta snacka skit.

2012-01-20 @ 16:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback