Måndag igen då

Vad gör jag uppe nu? när jag börjar tio kunde ju ha sovit lite till?
Jag typ skyndade upp och trodde vi började nio, vi börjar aldrig nio på måndagar, inte nio någon dag för den delan...
Jaja nu behöver jag inte stressa iallafall, skönt det.
Seg måndag, alltid en dag dag. Men ska försöka göra den bra. Idag efter skolan måste jag plugga lite sen kl 6 blir det åka och dansa lite zumba med mamma, gud det var jätte längesen. Zumba är något ni ska testa, så sjukt kul och man blir så glad av det. Svetten rinner men man har både kul och tränar hårt. Något jag tipsar!
Får se om det kommer upp någon dagens outfit, det beror på när jag hittar något att ha på mig, brukar bli i sista stund. Beslutångest...
Nu ska jag göra lite frukost, vi hörs.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback