Söndag

Min dag har varit upp och ner men mest upp, tur va.
Träningen gick bra, sovit lite middag under dagen och tagit ett skönt bad. Så här ska livet vara.
Men sen förstördes dagen lite med att jag kom på att jag måste plugga och sen ska tillbaka till skolan imorgon... vill verkligen inte. Men man måste. Saknar Evelina och Madde så det gör ont, jag behöver er!
På tisdag ska jag och Evelina försöka åka upp och gymma lite, ska bli trevligt.
.
Vill också tillägga att jag hade en trevlgt kväll/natt igår. Klockan 11 fick jag fin besök, dom skrämde mig så jag inte kunde sova men satte pa skönheten och odjuret så blev allt bättre. 
Men det var skönt att få träffa folk som jag inte träffat på ett tag och ha kul.
Väldigt bra helg!
Men nu ska jag sova, eller iallfall lägga mig, så jag kan försöka vara gad imorgon och kämpa på.
Vi hörs ha en bra vecka.
Kram!
,
,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback