söndag

Haft en super bra söndag tillsammans med min syster!
Vi tjockade oss med lite chips, dipp och kollade på lejonkungen 3. Haha i slutet somnade båda tror jag för ingen kommer riktigt ihåg slutet, haha trotta tjejer.
Jag gav henne en "julklapp" som jag inte hittat fören nu när jag var borta i värmland.
Det var en tavla som det stod friend på och med tre ramar i en tavla, om nu fattar. Det var två bilder och i mitten så hade jag skrivit en liten gullig text. Glömde ta kort på den så får väl be henne göra det. Tror hon gillade den som tur va.
Nej nu ska jah lägga mig och försöka somna i god tid, som jag inte tror kommer gå men kan ju iallafall försöka.
Vi hörs kram!
.
.
Bild på min lilla bebis från julafton
.

Glömt frågestunden? Nej trodde inte det heller, tryck här eller häääär och skriv de frågor som ploppar upp i huvudet. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback