Svar och tryck på namnen så kommer du till bloggen

Emma JH om Frågestund, under 10 frågor svarar jag inte:
1. Vad vill du bli när du blir äldre? :)
2. Favorit mat? :)
3. Favorit låt? :)
.
Svar:
1. Jag vet inte riktigt men funderar på något på sjukhuset, akuten eller ambulans sjukvårdare :)
2. Oj finns så mycket gott, men tror det blir makaroner och falu korv. Varit favorit sen jag var liten :)
3. Jadu, finns många. Men artister jag lyssnar mest på som har bra låter är Amanda Fondell - Made of/hey ya/All this way, Mohombi - in my head, Den svenska björnstammen - Svalkar vinden. Det var några. :)
Kram!
.
.
evelina om Fråga på, vad ni vill:
vilken är din favort låt ? :)
.
Svar: Svaret finns på första frågan
Kram!
.
.
1. Saknar du högstadiet?
2. Bästa vän?
3. Älskar du våran klass? :d:d
.
Svar:
1. Faktiskt inte
2. Har ingen speciell bästa vän utan nära vänner. Några är Linnea, Evelina, Madde, Daniel och Ivan.
3. Ja den är bäst!
Kram!
.
.
favorit i garderoben? :D
.
Svar: Oj, det är nog min klänning och svart och lila randiga tröja
Kram!

.
.
.
Hur går det med konståkningen? Länge sen jag kollade på er i ishallen nu! :/
Trivs du med ditt gymnasieval? eller har du andra planer på vad du ska göra efter plugget? :)
kram Julia
.
Svar: Jo det går bra tycker jag. Gjorde ju illa handen så idag var första gången på tre veckor jag vågade hoppa riktigt och gjorde bra dubbel ögel :) Ja det är inte ofta man träffar dig :(
Ja jag trivs på gymnasiet. Kommit i en bra klass och sånt. Men det är så sjukt mycket i skolan... Jag ska försöka jobba lite efter gymnasiet och sen plugga vidare till sjuksköterska. :)
Kram!
.
.
Först gillar din blogg!

Här kommer frågorna:
1. Hur länge har du varit singel? vill du ha tillbaka ditt ex? Håller du på med någon ny?
2. Vad är det du söker hos en kille? och vad är det du kollar på först?
3. Vad tycker du om din skola?
Puss & Kram
.
Svar: Tack så mycket!
1. Jag har vait singel i 6 månader den 7 februari. Nej jag vill inte ha tillbaka mitt ex. Nej det kan jag itne tycka att jag gör.
2. Jag vill ha en kolle som kan älska mina misstag lika mycket som han älskar mig annars, han ska vara snäll, omtänksam, vi ska kunna ha kul tillsammans, han ska kunna vara med mina föräldrar och kompisar, jag ska känna mig trygg i hans närhet och det viktigaste är att jag kan lita på honom och prata med honom. Det första jag kollar på en kille är hans leende och ögon.
3. Jag tycker min skola är jätte bra, trivs som fisken i vattnet.
Kram!

Hoppas ni är nöjda med svaren och länkningen.
Och ursäkta för att texten blev liten ibland.
Ni som ställde frågor kan också skicka bild till min mail så gör jag en länknng i ett inlägg till var och en.
Har ni fler frågor ställ dom!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback