Jag är lycklig pga av er!

Jag vill tacka min underbar klass VO11, alla från i lördags, borlänge konståkningsklubb, Linnea, Daniel, Ivan mfl.
.
Ni alla har fått mitt att förstå att jag har något att vara lyckig för.
Min klass vann jag förtroende för redan första veckan. Andra veckan blev en dag helvete men alla visade att dom fanns för mig. När jag är hemma längtar jag efter er och vill till skolan. Första gången jag trivs så bra i en klass och skola.
.
Ni från i lördags, visst känner inte er alla så bra men jag hade en super bra kväll. Inte mått så bra på länge och ångrar inte att jag kom. Ska säga att jag var riktigt nervös inför den kvällen men när jag kom dit så kändes det bra. Och den kvällen/natten kommer jag leva på länge, glömmer inte.
.
Ni i borlänge konståkningsklubb, alla är underbara. Vilket humör jag än är på när jag kommer dit är jag glad när jag är där och sen när jag åker hem. Ni får mig må bra allihopa. Är jag emo och orkar inte med livet lägger någon av er en kommentar om vad som helst så är jag glad och garvar ihjäl mig.
Linnea , min prutt, syster, bästa vän, åsna, ja gud vet vad du har mycket smeknam. 10 år, kan inte fatta det. 10 år utan bråk och inte klarat sig utan på mer än en vecka. Du vet allt om mig och då menar jag verkligen ALLT! Det är inte många som gör, du är väldrig speciell.
.
Daniel, du finnas alltid för mig och får mig på bra humör. Du är en vän jag inte vil förlora. Vi lärde känna varandra för 3 år sen ungefär, men tappade kontakten efter en tid men nu har vi tillbaka den och det är jag glad för.
.
Ivan, vi lärde känna varadra för några månader sen och jag kan berätta mycket för dig och du har stöttat mig iallt och fått mig att må bra. Det är alltid roligt att vara med dig. Och du ä ren riktig vän!
.
Kan tacka er som lämnat mig och tryckt ner mig också för utan er hade jag inte varit den starka tjejen jag är nu
Jag är stolt över mig själv, stegen har blivit kortare och jag är snart utte på ytan där jag änågn var men föll rakt ner och reävde ner mig där allt för länge. Men jag är på väg. Och jag är lycklig! Ja jag säger det efter flera månader. JAG ÄR LYCKIG!!!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback