Funäsdalen

Idag åkte vi som sagt igen. Den här gången till Funäsdalen. Vi har några kompisar som har stugan och dlm frågade om vi ville ha den en vecka. Klart man vill göra något med familjen.
 Bilresan tog 6-7 timmar pga stopp för fika oh sen handlade vi i Sveg. Fick med mig en velt underbart skön tjock tröja !! Älskar den !! Den är mjuk inne och lagom stor. Står "canada" och är ett rött löv under texten. Bild kommer väl när jag kommer hem antar jag. Stugan är för tillfället vääääldigt varm men annars var den jätte fin och gullig. Kommer trivas.
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra men det visar sig.
Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp. Vi hörs kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback