har det bra

Jag har det bra här uppe i Furnäsdalen. Tyvärr är det inget vidare väder men jag är med dom jag älskar och det är det viktigaste. Vi gör saker vi inte gjort på länge, sånt som jag tycker en familj ska göra. Så jag har det jätte bra. Min pappa och bror är och fiskar medans jag och min mamma sitter i stugan och bara tar det lugnt. Jag kollar på film och hon läser. 
Vaknade runt 8-9 tiden och hade världens magont så jag knappt kunde ligga still. inga tabletter hade vi med oss heller så det är en jobbig dag. Tur jag har världens bästa som får mog må bra och ringer mig. Går inte att sluta le. Han är världens finaste.
Jag åker hem på lördag och då blir det plocka upp allt och se vad jag hittar på. På söndagen kommer Linnea och gör mig sällskap. Vi ska ha det lika bra som vanligt. Känns som om det var ett år sen jag träffade henne men det var ju bara 3 veckor sen.. bara och bara det är för länge! Sen kanske jag kan hinna med att träffa Han innan han börjar jobba och jag åker på dags läger. Tur jag är hemma på kvällarna och kan träffa han och kompisar. Saknar Falun och alla där hemma!
Nu ska jag fortsätta se film och ta mig något att äta, jag ville bara visa att jag lever och att jag haar det bra. Vi hörs, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback