om frågestunden

Jag skrev ju att jag skulle försöka svara på frågestunden idag men det blir tyvärr inte det. Har inte riktigt tid, ska packa upp, packa ner och sen klockan 8 kommer några kompisar som jag ska umgås med. Sen vill jag ha lite flera frågor också så det blir lite roligare. Så fortsätt ställa frågor, minsta lilla ni undrar om mig. Jag svarar så gott jag kan!
Jag tänkte iallafall försöka hinna med lite bilder från mina veckor i värmland och vansbro. Vi får se hur mycket jag hinner. Men fler inlägg blir det nog.
Kram!

Kommentarer
Skrivet av: tina

när tappa du oskulden?, var det skönt ? var han/hon bra?, om ditt ex ville ha tbx dig skulle du vilja det?. Hur många har du legat med?

2012-07-29 @ 01:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback