sorry

Men nu de här veckorna blir det mycket bild inlägg och sånt, sen skriver jag mer när jag kommer hem och har tid. Och bildbombar från mina tre veckor på vägen sen.
 
Jag har just ätit varma mackor, toast och nu sitter jag och kollar lite på internet. Det jag inte ser på telefonen och så passar jag på att blogga lite också. Så ni ser att jag lever.
Idag har vi vsarit barnvakt till min super söta kusin som va på en bild nedan. Hon är helt galet söt och charmig. Ibland längtar man tills man får en lite unge att ta hand om själv. En liten familj.
Nu ska jag gå och vara lite social med min släkt. Vi lämnar värmland på söndag och åker vidare upp mot dalarna men inte hem riktigt än. Blir ett stopp i vansbro hhos mormor och morfar också, och sommarstugan. 
Men det hade inte suttit fel att kommit hem, JAG LÄNGTAR!!!!
Jag vill hem till min syster, mina fina tjejer, mina super tvillingar och till A. Saknar er allihopa så jag vet inte
 
 
vad....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback