Bästa helgen på länge!

Grym helg spenderad med massa härliga människor!

Torsdag - Gick till skolan sen hem och plugga, städa och sen blev det ner till min gamla skola och kolla på alla fina nior som skulle på bal/vårfest. Bilder kommer i ett annat inlägg. Tänkte dra ner på stan och kolla fina bilar men blev inte så för att det var så regnigt och ja.. ni i falun vet ju hur vädret var. Så det blev skriva klart uppsats sen städa för att jag skulle få besök på fradagen.

fredag - Mötte linnea på stan fixade lite grejer och gick med Emelie tills hon skulle träffa sin kompisar. Sen blev det hem göra lite tacos och vid halv sex kom på väääldigt långa kompisar, men dock väldrig trevliga också. Hade det grymt bra. Vi spelade barn charader ( osäker på stavning?) jag och linnea vann såklart båda två gångerna. Det är faktsiskt sant. Sen blev det ner på stan och gick runt där ett tag och vid halv 12 åkte vi tillbaka hit och kollade på skräckfilm, when a stranger calls. Fy vad den satte sig i mitt huvud det var den sista jag tänkte på innan jag somnade och det första när jag vaknade... aja som sagt lyckad kväll!

Lördag - Var väldigt seg till en börja... det regnade och man var verkligen inte taggad för att åka någonstans men jag och linnea vägrade vara hemma så vi fick skjuts till stan. Väl när vi kom ner tog vi kvart i 8 bussen vidare till norslund för att umgås med några. Haha det var roligt det också. Sen vid halv 10 åkte vi ner till stan och hann se slutet av ebba gold. Dumma minnen från tidigare år. Sen träffade vi EVelina och Madde, så snackade lite och träffade några till. Så lördagen var ju inte så dum heller. 

Söndag - Den var lite seg, trött som fan och hade massa plugg som låg och väntade men Tillslut satte jag mig och försökte göra lite. Linnea åkte hem efter att ha sovit här hela helgen så det blev väldrigt tomt *snyft* men vi planerade lite för nästa helg så då får vi se om hon sover här igen eller hur det blir. 

Hoppas eran var lika bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback