Fredag, skolavslutning, student osv

Ja det är fredag och alla firar något. Grundskolorna har skolavsluntnigng och även kristinegymnasiet. Sen tar många studenten... snacka om avis men tiden går fort och snart står jag också där med en vit mötta och skriker.
Vid tio ska jag vara i britsarvets aula ochsen kolla på betygsutlämningen för alla nior. min älskade bästis går ut nian, gud den där lilla skiten kan man ju inte tro gått ut nian (tror nästan studenten haha) min tjej är så grym!
Och sen ska jag ju såklart hälsa på några fler som går ut nian också.
Efter det så kanske jag hinner till kristine och se min avslutning, men gör jag itne det så gör jag inte det, haha.
På eftermiddagen ska jag med min familj fira en student.
På kvällen vet jag inte alls vad som händer.

Ja där har ni min dag, lite kort.
Ha en underbar dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback