Fredag

Äntligen fredag!
Min dag är räddad. Vi börjar egentligen 08.30 men vi får börja 12.30 ungefär. Men vad gör jag då vaken nu? Jo jag har varit hos tandläkaren och guuud vad jag komemr sakna henne! Hon är så snäll och söt. Frågar allt möjligt och nästan det första hon sa när jag kom in var "åh vad fin du är". Haha så kommer jag i mjukiskläder och helt ofixad. Man kan ju inte bli annat än glad när man hör sånt.
Sen var det sista gången jag är där nu *snyft* vill ju ha henne kvar... man kan inte alltid få som man vill. Sen fick jag bara beröm om min tandställning och efter som skrenan jag sover med hade gått sönder för att jag använt den så mycket så behövde jag inte betala en ny utan dom gör det. tack för att jag får behålla min 1000 kr!
Nej nu ska jag gå och göra lite frukost.
Ha en bra fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback