lördag

Dagen började väl inte som den bästa men som tur va så blev den bättre. Och jag drack ju o'boy med vanlig mjölk både igår och idag dum som jag är när jag inte tål det... så har haft ont i magen och mått illa hela dagen ungefär. Men vad gör man inte när mormor inte hade laktosfri mjölk och man verkligen blev jätte sugen på o'boy.
Nu sitter jag här vid min brors dator och har haft den mer än vad han har gjort, hihi.
Men när man mår dåligt och har tråkigt så är det skönt att ha något att göra och musik blir ju mycket bättre, inga sura miner då ju!  
Plus pratat med min saknade syster och med saknade Evelina. Då blev allt mycket bättre.
Nej nu ska jag förtsätta att inte göra någoting alls.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback