tisdag

Idag blev det skolan och gud vad segt det är nu sista dagarna.... vill bara ha lov någongång!
Aja jag har ju iallafall min klass och fina vänner, tiden går så mycket fortare då.
Pratade med E och M väldigt mycket idag, det var skönt, inte pratat med dom på jätte länge känns det som.Efter skolan skyndade jag mig ner på stan och handlade det jag skulle sen mötte jag upp S och vi gick runt lite sen hamnade vi hemma hos honom och satt och pratade, haha trevligt.
Efter det åkte vi till min mammas kompis för hennes man fyllde år och då fick vi smörgåstårta och fika, rulla hem.
Det tråkigaste på hela dagen är nu det här jag ska göra efter att jag skrivit inlägget... jag ska skriva min uppsats om resistenta bakterier som ska vara inne imorgon och skriver jag det och det blir bra då höjer jag mitt betyg och det är ju alltid bra och speciellt i medicin vill man ju ha bra betyg.
Så ska väl börja med det nu igen, tog en paus för att göra inlägg med text. Gullig jag är!
Vi hörs, ha det bra
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback