mamma ♥

Är glad att just du är min mamma
Utan dig skulle livet ej vara detsamma
Så många minnen från bardom jag har
Längst in i hjärtat jag dom bästa spar
Du stöttar mig i mina beslut
Och har alltid ett vänligt ord på lut
När det stormar är du min hamn
Min trygghet är i din varma fam
Grattis på födelsedagen världens bästa mamma!
Jag älskar dig <3
Är glad att just du är min mamma
Utan dig skulle livet ej vara detsamma
Så många minnen från bardom jag har
Längst in i hjärtat jag dom bästa spar
Du stöttar mig i mina beslut
Och har alltid ett vänligt ord på lut
När det stormar är du min hamn
Min trygghet är i din varma famn
.
.
Grattis på födelsedagen världens bästa mamma!
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback