Dag 1: Fakta om mig,

  • Jag heter Emma Bergström och är 16 år. Den 27 oktober kom mina första skrik på Falu BB.
  • Jag bor med min mamma, pappa, en katt och ett marsvin i en lägenhet i Bojsenbrg.
  • Går vård och omsorgs linjen på kristienegymnasiet, och trivs som fisken i havet. Men det är galet mycket plugg. Alltid gillat att tagit hand om människor och man kan få jobb direkt efter gymnasiet så då kändes det som ett bra val och det är det också. Nöjd.
  • Jag är oftast en glad och sprallig tjej som allid skrattar och ler. Hur ont det än gör i mig så ler jag och försöker må bra. Mina kompisar brukar säga att jag sprider gjädje också.
  • Jag är singel sedan 8 månader tillbaka. Det är tomt och saknar änslan att vara kär. Att vara singel har sina fördelar och nackdelar. Två fördelar är att jag inte sårar någon annan än mig själv om jag gör något och jag är fri och får göra vad jag vill. Men jag vill gärna ha förhållande älskar att mysa ner mig tätt intill en person om verkligen älskar, hålla handen och pussas.
.
Vill ni veta något mer så fråga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback