Dålig på att blogga?

Är jag dålig på att blogga? Skule jag själv svara på den frågan skulle det nåog bi både ja och ne. Jag harinte suttitid daton fö jag har itne orkat och ninte mått bra. Inget att skriva heller..
Men showen gick bra och jag hade en super bra dag, på kvällen kom skiten och jag fick igrän men det var helt klart värt det!!!
Fullt upp i skolan och den tar på min energi har somnat tidigt 3 nätter på rad nu, så skönt!
Nu har jag inte såmycket mer att skriva, jag mår bra och sliter med träning.
Blev stolt över mig själv idagcyklade till skolan och efter skolan gick/cyklade från skolan till lugnet, upp för hela svärdsjögatan och lite längre (död tjej!!) Sen 1 timmes gym, både löpning och styrka, sen cyklade jag från lugnet och hem till "fina" bojsen. Duktig tjej!
Jag gymmar varje tisda och ibland på helgerna, jag når mina mål med små steg som ska bli stora!
Bilder från showen kommer när jag har tid att ladda upp dom.
Kan bjuda på en nu.
Kram
.
Älskar bilden, och älskar tjejen bredvid mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback