Flyger fritt

Min dag har varit ovanligt bra. Lite jobbig morgon bara eftersom jag gick till skolan (2km) i ös regn, det var stora droppar och man blev plöt även fast jag hade paraply. Skolan var som vanligt och lite seg men jag klarar det och trivs bra så det är skönt. Efter skolan var jag trött men tvingade mig själv att gå till lugnet ovh gymma lite så det ble en bra promenad på ca 1-2 km, vet inte riktigt hur långt det är och sen 1,5 timmes gym. Mycket styrka men det är skönt. Är fortfarande slut.
Sen idag har jag bara tagit det lugnt nu när jag är hemma, har inget plugg som är panik så jag sköt fram det för att för engångsskull ha lite off från skolan. SKÖNT!
Vi hörs. kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback