I feel good!

Nu blir det sängen, behöver sova eftersom jag börjar bli sjuk. Fuck!
Sovmorgon imorgon iallafall så det är skönt, sen efter skolan antar jag att det blir en runda på gymmet. Beror ju helt och håller på hur jag mår. MEn går jag hemsitter jag och små äter och det är inte okej!!
Jag har en regel so jag klarat i 3 dagar nu och det är att jag får inte äta bulle, kaka eller något fikabröd fören jag fikar med någon typ mina föräldrar, kompisar och när det är något speciellt men jag får inte ta mycket, grattis till dom tre dagaran mot ett bättre liv.
Jag mår så bra. Tränade ju igår som ni vet i mina förra inlägg och idag har jag cyklat till och hem skolan och när jag kom hem tog jag lite kiwi och te, nu ikväll vid nio gjorde jag en smoothi med vanilj yoghurt, frysta hallon och banan MUMS och 2 passionsfrukter. Nyttig och det k'nns bra!
I feel good!
.
Nu ska jag sluta babbla och lägga mig.
Vi hörs, ha det så underbart allihopa
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback