15.59

När jag kom hem tog jag lite mat och sen la jag mig på soffan och kollade på film. The blind side, värd att se. Somnade nästan direkt på den sköna soffan och vaknade igen vid 14.45 då det var dags för mat.
Nu gör jag allt för att hålla mig vaken. Ska plugga lite också... kul att man sitter hela vardagarna och pluggar rumpan av sig och man får inte ens ledigt på helgerna. Duymma skola, två år kvar och sen ska man ju gå högskola också.... Nej nu ska jag leva i nuet och inte tänka på vad som hände om två år.
.
Från och med idag ska jag också börja ta bort min sötsugenhet (eller vad det heter) jag ska alltså sluta små äta osv, så mamma tog fram några tebletter som man ska ta morgon och kväll så får väl hoppas det funkar!
Nu ska det förändras!
Haha jag kon nyss och tänka på hur ofta jag sagt det och det håller en vecka sen är det kört, men jag måste ta tag i det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback