Min bästa vän för alltid


Jag blev nöjd med min nationella redovisning även om jag bröt ihop mitt i talet. Kunde inte hålla tårarna inne. Det ver rätt skönt att få gråta ut lite ändå. Jag berörde mina lyssnare med mitt tal och några börja till och med gråta, de flesta faktiskt. (om det var för att jag grät eller om min text vet jag inte, haha) Fick bra kommentarer och mina kompisar sa att det var bra nu efter också så jag tar till mig allt. 
Nu vet dom som lyssnade att man kan få en så bra relation till en hund och att den betyder så mycket så man gråter fortfarande och det har gått en tid nu. Ska jag vara ärlig tror jag att jag kommer gråta hela mitt liv när jag tänker på henne.
Mitt tal ska jag spara i mappen som är bara för henne. Och lite kommer kanske, kanske upp på bloggen, beror på.

.


Salka jag vet att du lyssnade och jag pratade direkt från mitt hjärta. Jag saknar dig och jag älskar dig bästa vän ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback